Något stort fel?

Förstår mig inte på den här sidan! Får inte upp en bild till min profil.. Aja lägger upp en bild först tänkte jag berätta lite om hur jag lever här för min släkt där i Sverige!

Okej, min låtsas pappa Paul, har ett eget företag. Och mamma är hemmafru, något hon valt själv! Vi lever himla bra, och klassas väl som väldigt rika. Och vi bor himla stort kan jag då säga! Fina bilar! ;) Men jag vet inte alls hur mycket pengar vi har, eller slösar per månad, för det är nämligen oförskämt här att prata om hur mycket man tjänar innan man börjar jobba själv och få ihop sina egna pengar! Jag går inte skola, har gått ut Senior High School, det gjorde jag när jag var 18 ( gick om ett år eftersom jag inte var så duktig på engelska när vi flyttade hit och de gjorde det lite svårare)! Så just nu försöker jag bestämma mig vad jag vill göra! Om jag ska gå college, eller börja jobba direkt. Eftersom Paul erbjudit mig jobb. Jag brukar jobba där ca en dag i veckan, som receptionist. Faktsikt ganska bra betalt. Men det är mest ett tidfördriv. Har sökt in på lite olika college här omkring, så nära hemma som möjligt. Men vet faktiskt inte än, isåfall blir det 2010 som jag börjar, på hösten!
Men jag är väldigt sugen på att jobba inom mode, vilket jag också funderar på.

Jag har ingen pojkvän, vilket gör mig singel! På fritiden umgås jag med mina vänner, festar, ser film, umgås med familjen och myser på! Mycket shopping och badande på stranden!

Lite om mig kanske ni vill läsa! Jag älskar Britney Spears, hennes musik, hennes utseende, klädstil osv.

Nu lägger jag upp några bilder så ni får se hur jag ser ut! :):)



Bilden är tagen 08/08/08 inte datumet som står. Den var ny så hade inte ställt in tiden.




Detta får räcka tills vidare skriver nog mer snart ska nämligen äta frukost nu med mamma och Paul som är hemma för engångs skull och inte ute och reser med familjen PLUS resten av min vackra familj!

Xoxo
Melissa a.ka. Daisy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0