Lista.

JAG ÄR:
Smart:
Ja, dum är jag då inte.
Långsam: Inte så värst.
Stressad: Aldrig, det är bara jobbigt.
Tålmodig: Otroligt, herregud är ju mamma till en 2åring.
Djup: Jo faktiskt, vilket ni lär märka i min blogg.
Öppen: Vädligt, det lär ni också märka.
Ärlig: Otroligt.
Positiv: För det mesta!
Rolig: Absolut.
Ansvarsfull: Så det räcker och blir över!

VÄNSKAP - JAG HAR:
Svikit en kompis: Yes. In my younger years.
Förlorat en bästa vän: Ja.
Sagt att jag älskar en kompis: Nej!
Sovit med en killkompis: Ohja!
Sovit med en tjejkompis: Absolut.
Pussat en av samma kön: Yes.
Slagit en kompis: Jo men personen förtjänade det.
En kompis som vet allt: Nej.
Berättat hemligheter: Sometimes!

KÄRLEK - JAG HAR:
Blivit sårad: Nej
Haft stadigt förhållande: Ja.
Krossat någons hjärta: Jo.
Gett någon ditt hjärta: Ja.
"Playat": Jorå! När jag var ung och dum!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja.
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: Ja.

FAVORITER:
Låt just nu: Britney spears - Womanizer - Parody.
Pryl: Mobilen.
Film: Wrong turn 3 som jag snart ska se!
Bok: Ingen just nu.
Lärare i skolan: Miss Erin var det när jag gick skola.
Plats: Min runda mjuka säng.
Frukt: Mango.

ÖVRIGT - JAG HAR:

Sytt: Ja.
Opererat mig: Ja.
Cyklat omkull: Många gånger.
Sjungit i duschen: Jämt.
Hoppat bungyjump: Yes ska göra det igen i år! Rekomenderas verkligen!
Fobi för något: Nej.
Sett någon dö: Ja.
Varit på begravning: Ja.
Sagt att jag hatar någon: Ja.

LIVET:
Svart eller vitt: Svart.
Rött eller blått: Rött.
Skriva eller tala: Båda.
Vatten eller cola: Vatten.
Nagelbitare: Ursh nej!
Mobil eller mp3: Mobil.
Snygg eller charmig: Båda.
Lösgodis eller choklad: Choklad.
Frukt eller grönsaker: Båda.
Film eller serie: Både och!
Festa eller softa: Fest på helg, softa söndag-torsdag! 
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Lördag.
Ljus eller lampa: Ljus.
Kärlek eller vänskap: Vänskap.
Bio eller hemmakväll: Bio, är ju min sons favorit även om han inte förstår!

HAR DU:
Tagit pengar av dina föräldrar: Jo när jag var mindre.
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster?: Ohja som liten!
Tyckt att en lärare är het: Nej, haha ja!
Tagit nakenbilder: Yes.
Kysst någon: Jo.
Hjälpt någon som har druckit: Att dricka mer? Ja!
Skullcandy hörlurar: Jo.

BRUKAR DU:
Skolka:
Nej det gjorde jag aldrig.
Kolla på sexprogram, vilka: Nej.
Spana in dom av ditt eget kön: Nej.
Lyssna på samma låt 36645 ggr: Flera gånger.
Bli röd som en tomat när du blir generad: Nej.
Ljuga varje dag: Nej.
Sminka dig mycket: Ibland.
Spela extra hög musik för att störa andra: Jo.
Bli kåt av massage: Ja om killen är het.
Lyssna på hiphop: Jo.

VÄLJ:
Dator eller tv: Tv.
Kompisar eller flick/pojkvän: Vänner.
Falukorv eller grillkorv: Grillkorv.
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: Rolig & dum.
Sexnoveller eller porrfilmer: Porrfilm. Orka ens läsa porr?

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10: 9-10 hade ju högsta betygen!
Flirtar du: Bra! ;)
Många gånger har du färgat håret: Några gånger!
Dricker du te (mjölk, socker): Bara te.
Länge sover du på natten: Beror på när Aaron vaknar!

VEM:
Av dina föräldrar gillar du mest: Mamma.
Köper dina underkläder: Jag.
Stör du dig mest på i din omgivning: Många!
Tog på dig sist: Aaron!
Tyckte du synd om senast: Aaron han ramlade.
Fick du en kram av senast: Aaron innan han skulle sova! :)


Puss på dig Aaron, imorgon ska vi leka hela dagen älskling. Mamma älskar dig!


xoxo

Melissa


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej, kan du inte lägga upp ett nytt inlägg! jag tycker din blogg är jätte häftig och bra! jag spenderade min sommar i Usa och jag saknar det som satan :( så det skulle vara kul om du la upp lite mer :) kram

2009-12-11 @ 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0