Jag är mamma+jag utan smink


(Min son som ska bli basket spelare heeh! ;) )


(Jag försöker hjälpa han)

(jag utan smink med löshår)


Förut när folk fick veta att jag var mamma så tänkte jämt alla att jag var en dålig mamma osv eftersom jag kanske festar och så ibland. Jag festar på helger och på vardagar umgås jag med vänner. Men varje dag på vardagar så väntar jag tills han lagt sig innan mina vänner kommer, annars om han är vaken är det ytterst få vänner på besök. Jag är väldigt noga med att min son mår bra. Och han får jämt det bästa, och mår väldigt bra. När jag är och festar så tar min mamma hand om honom eller våran barnflicka. Han träffar även sin pappa regelbundet. Han var inte planerad, märkte inte att jag var gravid förrens efter 3 månader, och då ville jag inte göra abort. Han är mitt allt, och han mår bra. Och får jämt det bästa. Och om jag får och pluggar på college så kommer han vara med en barnflicka på dagarna, sen kommer jag hem och tar hand om han på eftermiddagen, så han blir aldrig bortglömd. För jag älskar honom.

I love you my son.


Kommentarer
Postat av: Jörgen a.k.a DJ.No_Name

så gullig han är charmtrollet! Hur gammalär han?

2009-11-30 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0